Euroopan liikkujan viikon ilmoittautuminen on auki!

Julkaistu 04.06.2018.

Euroopan liikkujan viikon ilmoittautuminen on avattu kampanjan kansainvälisellä sivustolla.

Voit ilmoittaa kuntasi viikon viettäjäksi täällä>>>

Tarvitsetko apua ilmoittautumisen kanssa? Ota yhteyttä Sini Marttiseen, sini.marttinen @ motiva.fi, puh. 050 549 8798.

Viikon varsinaisia viettäjiä ovat kunnat ja kaupungit, mutta tapahtumia voivat järjestää kaikki innokkaat. Tapahtumanjärjestäjien käytössä on paljon erilaista markkinointimateriaalia, kuten julisteita, bannereita ja teemavideo. Koordinaattorina toimiva Motiva tekee viikolla monipuolisesti valtakunnallista viestintää ja tarjoaa mahdollisuuden osallistua kampanjatuotteiden yhteistilaukseen.

Muutama vinkki ilmoittautumiseen:

• Ilmoittautumista voi muokata jälkikäteen.
  • Pysyvän toimenpiteen toteutuksen/käyttöönoton ei tarvitse tapahtua Liikkujan viikolla. Riittää, että se on toteutettu/otettu käyttöön 23.9.2017 jälkeen. Toimenpidettä juhlistetaan Liikkujan viikolla 16.-22.9.
  • Mikäli aioit hakea Euroopan liikkujan viikon kansainvälistä palkintoa kuntasi kampanjasta, ota yhteyttä Motivaan mahdollisimman pian. Näin voimme varmistaa, että palkinnon hakemisen kriteerit täyttyvät.

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä: Motiva Oy, Sini Marttinen, sini.marttinen @ motiva.fi, 050 549 8798